Thursday, July 16, 2009

Bestnye makan2.

Erkk...Alhamdulillah.kenyangnye lunch hari ni..First time ade makan2 kat ofis.Semuanye untuk meraikan Tan yg kembali bekerja setelah 2 bln bercuti. Menu harini adlh pizza 4 keping (2domino's,2pizza hut), chicken wing,a few type of salads, garlic bread, bread stick, onion ring, spageti marinara and chocolate cake as desert.Not forgetting coke and pepsi.Yummilicious...kitorang(local staff n officer) mkn secara santai kat bilik big boss.seronok...borak pun secara santai...

Tgh2 mkn tu, adela cerita psl lelaki idaman...setipa sorang kena tanye.yang belum kawen je la..aku x ditanye sbb aku dah ade lelaki idaman...masing2 sibukla ckp minat kat artis ni la..artis yg ni lg ensem la..org xensemla..lebih prefer org nila..mcm2 laa..yg best partnye, bos besar ckp hubby aku hensem..hehe banggo den.die ckp lelaki mcm hubby aku tu die punye type..pade die hubby aku la yg paling hensem...dah 2 kali dah aku mention my hubby hensem..,eh termention lagi lak. Ni kalo aku story kat hubby ni mesti die bangge..kembang la ape2 yg boleh kembang nnti...

So skrg ni aku kembali menjalankan tugas..adeke tugas?kalo ade xdela aku hapdate blog aku ni.Aku buat blog pun sbb aku byk free time kat ofis...

huarghh..ngantuk lak...dah mkn byk mula la mata ni berair2 minta ditutup...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...