Wednesday, August 12, 2009

Aduhai hati..

Wah..kalo tgk tajuk mmg cam org kecewa..hehehe tp bukanla kecewa cam org putus cinta tu...aku ni berbelah bagi psl nak pindah rumah..deposit rumah baru sume dah byr and tinggal nak pindah jek..bile dah confirm pindah barula rase mcm syg nye rumah skrg..aceli bukan syg rumah sgt tp suke dgn lokasi rumah yg sgt strategik tu..dekat dgn highway dan kalo gi keje pun jln straight jek.hubby pun cam berat hati nak pindah sbb suke dok area situ..

Yang lg membuat berat hati sbb pindah dlm bulan pose..penat woo nak kemas rumah dgn xmknnye..nak basuh rumah, nak angkat brg turun tgkat 3 tu..hui xterbayang kepenatan yg akan aku alami..nasib naik mak aku dah janji nak dtg tolong..erm..xpela redah jek.lgpun rumah baru ni 2 tgkat..ade 4 bilik 3 bilik air.bilik tido ke2 dgn ke3 cantum dgn bilik air terus..okla..xyah berebut bilik air bile ade sedara mare dtg umh..dapurpun blh thn..bolehla aku buat kuih raye kat KL jek..rumah baru aku ni kat area bandar mahkota cheras....

Oh ya,pindah rumah juga bermaksud bykla duit akan keluar utk beli furniture..yela sblm ni aku mane beli pape furniture sbb gune tuan rumah punye..so skrg ni kenala sediakn bajet nak beli set bilik tido,dining, living dan juge rak dapur..erm byk tu..beribu-riban gak abis nnti..sabar jela..

2 comments:

arcmal a.k.a アルクマル said...

bagus laaaa pindah umah yg lagik besar.......selesa.......takpe........beli furniture tuh sikit2........nnt penoh laaaa umah ko tuh.......nasib baik aku dh standby dh brg2 dlm umah....so kawen nnt aku terus angkat kuar dr umah aku jerk.....senang......

AnneRaini said...

aku xsempat kumpul sbb kalo aku nak beli pun xtau nak letak mane..yela aku beli sikit2la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...