Monday, September 7, 2009

Bengang....!!!!

Kalo minggu lepas aku dah bengang,arini aku bertambah bengang.minggu lepas bos aku mintak aku siapkan dokumen student yg akan kami recommend ke jepun.akupun bertungkus lumusla siapkan dlm mase sehari sbb die kate die kena buat komen utk students tu.bile dah siap sume (siap aku seal lg), tibe2 esoknye die mintak aku snaraikan sijil2 setiap student.meaning aku kena buat list ape achievement dgn xtvt yg student pernah masuk mase sekolah dulu...what? aku dah siap seal baru nak soh aku check satu persatu..bodoh betul..sib baikla die boss..kalo kuli aku hempuk jek.bukannye die xleh soh aku check mase aku susun dokumen students tu..mmg bangang...

hari ni lak die soh aku copy first page setiap application form yg diisi oleh students.lg sekali keje menyusahkan diri..aku dah susun balik dlm envelop tibe2 nak kena kuarkan blik sbb nak kena wat copy lak..hish mmg keturunan bangang la die ni..apsal aritu xsoh copy terus..saje jek nak kena hempuk lg...agaknye mmg hidup die tu asik nak menyusahkan org jek..selama aku keje mmg xpenah la die menyenangkan hidup aku ni..bukan setakat aku tp sume dak kat opis ni mmg menyampah dgn die..masing2 heran dari planet mane die dtg...

huih..marah betul aku di bulan pose ni...sabar yek puan anne...xlame lg blah la mamat poyo dan bodoh tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...