Tuesday, September 15, 2009

Buka puasa at pizza...

Semalam aku dgn hubby buke puasa kat pizza hut...ni pasal kes malas masak la semalam...agaknye sbb penat sgt xcukup tido balik dr segamat semalamnye.kul 6 tu kami gerak ke jusco balakong...adela dlm 15 min.itupun sbb lame tggu trafik lite nak kuar bdr mahkota.sampai kat piza tgk meja byk kosong..bajet xramaila...so gi la jalan2 dulu.kul 6.30 masukla kat pizza..rupenye penuh sbb meje kosong tu byk yg reserve...soh gak budak2 pizza tu cari tempat..akhirnye dpt gak table for 2.

semalam order set sinar ramadan.saje jek dah alang2 posekan.pizza die biase jek tp air limau die mmg marveles..sedap giler..masam2 manis rasanye..terlalu best sampai syg aku nak minum...takut abis..hehehe


inilah menu kami semalam..selain set pizza,aku add spageti bolognaise dgn tempura..spageti semalam mmg cedap...xrugi amik..walaupun total mkn semlam lebih rm60...hohoho mhl tu utk 2 org.

inilah nasi pilaf dgn kebab.pun xmengecewakan.sedap sbb ade sos ala cheese yg lain drpd yg lain...hubby yg abiskan nasi ni..aku rase sikit jek sbb die mkn sorg..hehehe

ini muke org xsabar nak mkn...buke jek terus nak ngap..


inilah air limau yg sedap tu..rase mcm nak beli lg tp die xjual air saje..kena mkn piza sekali...xpe nnti aku belajar buat sendiri...syahdunye tgk gambar air ni

muke org tgh lapar..mknn dah ade atas meja tp xleh mkn..huhuhu


poyo jek..kononnye tgh lapar la ni...geram tgk piza depan mata tu..


cedappnye spageti....

pizza sinar ramadhan dgn tempura...

mlm ni menu aku mee hailam...apelagi mee hailam aku yg digilai org tu la...mee hailam dah jd mcm aku punye signature cook sbb org2 yg rapat dgn aku mmg tau keenakan mee hailam aku tu...(sory yek aku terperasanlebih lak)..hubby pun kalo sebut mee hailam mule le kecur liur die...atas permintaan die make aku buatla mee hailam utk buke ptg ni...resepi?kalo aku amik gambar aku letak resepinye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...