Thursday, October 15, 2009

15 oct

15 Oct adalah hari yg aku dgn en.suami tunggu.nak tau kenapa?aceli hari ni merupakan hari tiket filem terakhir Micheal Jackson "This Is It" mula dijual..so pagi2 lg aku dah online sbb nk beli tiket as soon as possible.beli gune kad hijau jek...dapatla pilih seat sendiri..kalo phone booking xdpt pilih seat..aku akan menonton filem ni pada 29hb ni kul 9.30 mlm.nntia aku story mory pasal filem ni lepas aku tgk..ye.

pade yg xtau, ni bukan filem lakonan micheal jackson tp filem mase MJ buat reherseal utk konsert die kat Lonodn 2 hari sblm die meninggal..Jgn lak korang expect die berlakon adegan kejar mengejar or cintan cintun..mmg xde..yg ade die menari dan menyanyi...kalo korg suke tgk konsert die make korg akan suke filem ni...aku?selalu bukak dvd die sambil menari dgn en.suami...hahahah(tolong jgn bayangkan macamana kami menari ok).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...