Wednesday, October 28, 2009

Hajat belum sampai..

tgk tajuk mcm besar jek hajat aku..hehe..smlm mase on the way balik keje aku terasa mcm nak mkn mknn food court..xtau nak mkn ape tp mknn kat food court le..food court terdekat dgn umah dah tentule jusco..so akupun call le en.suami kate nak mkn kat food court and soh die balik cepat...tp lepas call die aku rase mcm nak mkn telor msk lemak cili api lak...berkobar2 lak rase nk mkn lauk telor...sepanjang jln nak nyampai ke rumah aku dok pikir telor ke food court...

last2 sampai rumah terus bukak freezer amik cili api dgn telor...masak telor le jawabnye..en.suami balik rumah tgk aku dah nak siap msk...xjadila gi mkn food court sbb bile fikir balik baik mkn hari esok sbb esok nak g tgk filem MJ kat jusco..so leh mkn sekali...mlm ni lak xtau nk msk pe...kalo rase mls aku gi jek pasar mlm kat taman sebelah tu...boleh cari buah2 sbb ramai gak yg soh aku mkn buah2 ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...