Friday, October 2, 2009

Makan2 kat umah aku...

Malam tadi en.suami ajak kawan2 ofis die dtg umah beraya..en.suami kate masak yg simple jek sbb xramai yg dtg..dlm 5-6 org jek tp en.suami suruh masak utk 10 org..biar lebih katenye..

so aku buatla mee hailam sbb tu mmg senang..main campak2 jek..kalo ikut rase mmg dah ok n xbape pedas..aku goreng gak keropok udang yg aku beli kat pangkor sblm ni..kul 8.30 2 org kawan en.suami sampai.pastu sampai lg 3 org..xlame pastu sampai lg 1 family(4 org)...dlm kul 9 samapi lg 2 org..fuh terkejut aku nengok sbb mee mcm cukup2 jek..

bile diorg mule mkn..masing2 berpeluh sbb mee tu pedas sgt..alamak! soryla ye sbb mule2 rase mcm xpedas..rupenye pedas giler..isteri kawan en.suami sampai meleleh airmata sbb xtahan pedas..kesian lak aku nengoknye..tp diorg kate mee tu ok..tp aku still rase kesian diorg sbb secara tidak sengaja aku telah melada diorg semua..tp pade yg suke pedas mmg bertambah sampai 3 kali..tu yg kuah dgn mee jadi cukup2 jek..xdapat aku nak bw gi ofis...xpela makan roti jek arini..

kul 11 mlm semua org pun balik...erm..pengajaran kali ni masak utk 20 org sbb org yg mcm xberia nak dtg mungkin dtg tanpa bgtau betul2..huhuhu

kali ni aku xamik gambar budak2 tu sbb segan dgn kawan2 en.suami..kalo kawan2 aku mmg byk agaknye gambar kami..xpela nnti kalo aku dah xmalu aku amikla gambar..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...