Tuesday, October 13, 2009

Open house dan Gamat the musical

Hari sabtu lak kami pegi ke rumah terbuka budak persona name BOB..rumah die xjauh..sebelah bandar mahkota cheras jek..kat bandar tun hussein onn...kami pi dlm kul 1 tghari..menu umah bob tu nasi minyak dgn lauk2 dan laksa sarawak..sedapla laksa sarawak die..kek lapis sarawak pun banyak..gambar aku xamik sbb segan..yang ade gambar aku sebelum keluar rumah...hikhikhik.mase ni aku dgn hubby jek budak persona yg ade..kami dtg awal sbb nak pi open house ALEPS lak..

dlm kul 2.30 kami ke open house ALEPS lak..ALEPS tu stand for alumni Look East Policy Society...Alumni budak2 yang belajar kat Jepun..aku dijemput atas tiket Embassy..Alumni ni mmg sgt berkait rapat dgn embassy..Menu kat sini lg mengancam..ade sate, soto, mee kari, lemang, rendang, ayam msk lemak, roti jala, buah2an, karipap dan kuih bakar..fuhh berpeloh nk senaraikn..tp sbb dah kenyang mkn kat rumah bob make kami mkn sikit2 jek..buat rase2..gambar pun aku xamik sbb segan..hehehe...lepas blik dari open house, kami terus ke TESCO beli brg dapur sbb brg dapur dah out of stock.kebetulan mlm tu makcik aku nak dtg so plan nak buat mee sup jek..senang dan mudah.

makcik aku smpi dgn anak2 dan cucu2nye kul 9 mlm..diorg lepak umah aku smpi kul 12...mcm2 gosip yg kuar..hehehe..sekali lg aku lupe nk snap gambar mee sup supaya aku leh letak resepi kat sini...

hari ahad lak kami pegi tgk teater musical gamat..layan citer kanak2 ni best gak..comel jek tgk kanak2 menari2.aku nak tgk citer ni sbb amy mastura..lagipun tiketnye murah so xpela kalo gi tgk...aku dpt seat yg kat depan..dpt tgk mimik muke pelakon dgn backup singer sekali..gambar mase teater berlangsung xde sbb xdibenarkan amik gambar..so yg ade gambar aku dgn en. suami jek..layannn





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...