Monday, November 2, 2009

Bowling TPCC

Sabtu malam aku dgn en.suami telah pergi ke Alamanda Putrajaya utk main bowling..of coz la en.suami jek yg main..aku tlg tgk dgn gelak jek...kalo ikut hati mmg nak sgt main tp atas sbb2 keselamatan, terpaksa lupakan hasarat ku itu...main bowling ni sebenarnye aktiviti bersama ahli kelab persona..sejak en.suami dah dpt pindah KL, dptla kami aktif sikit dgn club.layan jekla gambar..malas lak nk citer lebih2.tekak loya pulak....


sempat lagik meyebok bile org amik gambar...


peace...sile abaikan saya yg dah namapk gemuk yek...:P




gaya seorang bowler amatur sblm baling bola..hehehe


antara yang hadir


gaya sementara tggu org lain baling bola

sempat snap gambar masjid besi yang baru kat putrajaya...lepas main kami terus pegi minum kat kedai mamak area putrajaya gak..dah kenyang mengisi perut,balikla apalagi..suamiku pun sibuk nak tgk manchester pg tu..kami samapi umh dkt kul 2 pg..aku?terus kroihhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...