Monday, November 30, 2009

Cerita Raya Haji

Hehe..bukannye ade citer menarik sgt pun...gambar pun xde...dah pening2 ni xkuasa aku nak klik sana klik sini...so raye haji aritu mmg lgsg xde gambar...sambutan raya mcm biasa jek...aku cume dpt mkn lodeh dgn rendang jek...lauk lain mmg xselera...so raya tu mmg tu jela yg aku bedal...balik kg aku xla teruk sgt muntah..heran gak aku...mak aku kate aku tukar angin agaknye...

mase raya pertama tu mak ajak balik kg..so aku pun balikla kejap...malam tu lak suami pergi main futsal...aku layan tido jek..hari sabtu lak aku pergi bandar sbb nk cari rojak petis..dari minggu lepas lg nak makan tp bile beli hasilnye xmemberansangkan...xsesedap yg aku selalu makan kat pemanis dulu..nak beli yg pemanis punye kena tggu pasar lambak tp aku mmg xde setiap kali ade pasar kat sane..

ari ahad balik kl la..gerakla awal sikit kononnye xjam sgt...tp aku gerak kul 4 ptg kul 10.30 mlm baru sampai rumah..hah hambik ko!6 jam setengah nk balik kl...mule2 ikut highway tp baru 5km dah jam..so keluarla tol pedas...nak bayar tol pun dah lebih setengah jam..jalan biasa pun jam gak..tersengguk-sengguk kete...aku lak semalam badan rasa xsedap....sampai kat seremban melambak muntah sampai sakit2 tekak...meleleh airmata sbb beria sgt muntah...balik kl jek muntah dtg balik..kat umah mak xde lak beria muntah..muntah ala2 jek..mcm nak soh aku dok kg jek..xpe tggl 3 minggu jek nak keje..pastu cuti 2 minggu yahooo...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...