Monday, November 16, 2009

Makin teruk

Ntah kenapa aku rasa makin hari badan makin teruk..maksudnye makin xbest...makin teruk muntah..kalo sebelum ni dpt gak tahan muntah pagi dgn tengahari tp skrg dah xdapat.pagi td pun aku dah muntah depan rumah..hehehe xsempat nak masuk umah muntah dlm toilet..kat laman pun jadik...xseronok lgsg...bau lauk mmg menyebabkan tekak aku lg loya.eii..menyampahla tgk lauk2 tu..ntah pape ntah...

mak pun masih ada kat rumah aku.sepatutnye mak nak balik semalam, tapi aku xbagi sbb jumaat ni aku nak balik dah..so baik balik sekali dgn aku.relax sikit sbb naik kete...xyahla bersesak naik bas..lagipun aku malas nk pergi puduraya tu sbb ade mcm2 bau yg kurang menyenangkan...kalo mak ade boleh gak tolong masak utk en.suami.bolehla en.suami bawa bekal mcm sblm ni..sejak aku loya2 ni mmg die xpenah bawa bekal..sian die terpaksa kuar beli nasi...

bilela simptom2 aku ni nak hilang..sesungguhnye aku xlarat nak menghadapinye sbb aku lapar...mungkin kerana aku ada gastrik maka rasa lapar tu mcm xmampu nak ditahan2..aku ingat nak amik mc la ari jumaat ni...xlarat sgt nak kerja...xpun amik minggu depan jek..dtg kerja pun xde ape nak buat selain melanguk main internet..sampai dah xtau nak tgk ape.main game pun dah muak...dtg ofis setakat tgk muke ofismate dgn bos jek...baik dok umah...rehatkan badan dan minda yang kacau ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...