Monday, December 14, 2009

12 minggu



hari ini genaplah usia kandungan aku 3 bulan...dah masuk ke second trimester...perubahan yg aku rasa adalah aku dah mula boleh mkn nasi tp bukan nasi berlauk..nasi ayam jek..jadila yg penting dpt gak mkn nasi..cume masalahnye susah nak cari nasi ayam kat area umah aku..kalo nak makan kena pergi ke jusco mkn kat food court...bau-bau masakan masih xboleh terima..muntah dah berkurangan...seminggu dlm 3 kali jek...so xlah lemah sgt..hopefully xlame lg..semua simptom2 teruk yg aku alami akan hilang...lagipun aku terasa nak mkn ikan bakar dekat umbai melaka..last makan bulan januari..dah nak setahun dah...perut dah mula buncit..tu pasal seluar yg cun2 sume dah xleh pki sbb ketat kat perut..huarghhh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...