Friday, December 4, 2009

Sorry..

Entry kali ni bukanla sebab aku ade buat salah ke ape ke tp khas ditujukan utk kawan lame ku Siti Radiah Yusof...sory kawan xdapat nak pergi majlis kawen ko esok...aku ni mmg xbape selera nak peg kenduri kawen sbb xtahan dgn bau lauk pauk yg ade kat sane..harap ko faham sbb ko pun dah tau yg aku dah pregnant...apeapepun, aku doakan semoga ko berbahagia selamanya dan dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah...Selamat Pengantin Baru.

oh ya ada satu lg majlis kawen yg aku xdpt nak pergi..majlis kawen faizule aka ulie..sory ulie aku xdpt pegi mjlis kawen ko (on 20th) sbb aku xbalik sgmat...aku dah nak berangkat ke bali mase majlis ko tu so aku stay ajela kat KL..sory yek...selamat pengantin baru dan semoga berbahagia selamanya...

bile ade kawan2 nak kawen ni teringat lak majlis kawen aku dulu..rase macam nak kawen sekali lagi jek..ekekeke...syok sbb sume org tumpu kat kite..dahla xpayah buat keje..best!tp dah lebih setahun berlalu...xpela lepas ni aku buat majlis cukur jambul anak aku jek..buat meriah sikit..(berangan jek lebih). xsabar lak nak tggu baby mama besar...cepat besar yek syg...nanti boleh teman mama...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...