Wednesday, December 16, 2009

takkan makin teruk?

entry yg sebelum ni aku ade citer yg aku dah semakin baik..muntah dah kurang..dah boleh mkn beberapa jenis makanan..tp kali ni aku jadi konfius lak..sejak hari isnin, aku asik muntah jek..malam tu aku makanla nasi goreng pataya sbb sebelum ni ade makan sikit suamiku punye nasi goreng pataya...tgh2 makan tu, tibe2 tekak rase semacam lak..biar betik?habis jek makan aku terus berlari ala pelari pecut ke toilet..habis semua nasi yg aku makan aku buang..mmg habis terus sbb lepas tu aku lapar balik...nak xnak terpksa makn buah jek utk alas perut...dahla mase on the way balik kerje ptg tu aku muntah dlm kete..tgh2 drivet u la aku dok uwek uwek..nasib baik ade plastik dlm kete...

hari semalam pun same..aku makan kue tiow sup bodoh jek..maksudnye xla sup yg berperencah bagai tu..tp sup tu jernih jek..mcm air biase...mase makan tu mcm sedap..tp bile nak balik umah terus rase semacam..so balik umah aku terus baring sambil cube menahan muntah...serius aku xnak muntah sbb aku sgt lapar..so aku decide utk terus tido jek...

tapi pagi ni lak aku loya2..adoyai..awat ni?aku dah yo yo or jek igt dah nak ok sbb dah masuk 3 bulan...tp kenapa minggu ni aku rase mcm makin worse jek...alahai tolongla aku..minggu depan nak pegi bali...xnakla rase muntah2 ni..huhuhu..suamiku kate mungkin aku dah nak ok sbb tu aku muntah teruk2 sbb lepas ni dah xde dah..erm kalo betul xpe gak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...