Thursday, February 25, 2010

Piknik di Sungai Congkak

Hari sabtu yang lepas, aku dgn suami pergi piknik kat sungai congkak, hulu langat. plan asal nak mandi manda kat sungai gabai tp sbb tempat tu kena mendaki tangga yang tinggi make terpaksa tukar tempat...yelah sape lak nak angkut aku kalo nak kena daki bukit...dahla aku sekarang ni lebih berat daripada biasa..huwarghh..

plan mandi-manda ni dibuat oleh ofismate suami.aku follow jek..kami sampai kul 11 pg and masing2 terus siapkan tempat BBQ..aku?dok tgk jela...best tol jd org mengandung ni..xyah buat keje..hehehe...layan gambar jekla.malas nak citer lebih-lebih...


sory yek..disebabkan aku pegang kamera make gambar akula yang banyak..huahuahua


mase ni baru sampai..sibuk setting BBQ...aku?mestila di belakang tabir..








main air macam budak kecik....


sempat lagi peace tu...


chomelnye aku...


peace....




gemuksnye aku...




inilah pemandangan dari atas jambatan gantung..nampak cantikkan?sesapa nak pergi silakanlah...suasana okay...xla ramai sgt org...tp tempat ni banyak batu...so bersedia utk refleksologi sbb pijak batu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...