Friday, March 26, 2010

Langkawi here I come!

hari ahad ni aku dgn my family akan ke Langkawi..tapi bukanla semua ahli keluarga ku ikut..just aku, suami,mak dan abang aku jek...kami pi naik air asia and akan stay kat langkasuka beach resort.pakej yg mmg sgt murah..mmg berbaloi..so next week isnin dgn selasa aku cuti..yahooo..

aceli ade byk benda aku nak kongsikan kat sini tp mase sgt terhad.last week saturday aku ikut suamiku pergi main boling kat midvalley..bukanla main suka-suka tp die masuk pertandingan boling anjuran ofis die tu and die sebagai salah seorang wakil dari department die...aku tolong tgk dan gelak je la.nk main suami xkasi..huhuhu..geram jek tgk org lain main boling...

gambar ade la sikit tp mood nak masukkan gambar tu xdela...selain tu ade gak resepi yg nak aku kongsikan..tp itupun malas aku nak update..so makenye tunggu jela aku balik dari langkawi nnti..itupun kalo en.rajin dtg.oklah..malasla pulak nak merapu meraban dlm blog harini...kerja pun byk menunggu..sambung lain kali la ek..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...