Thursday, March 25, 2010

Wahhhhhh....

Wahh....dah seminggu dah xupdate blog...bukan xde cerita tp mase sgt mencemburui aku..last week my colleague cuti so sume kerja terpksa take over...last week gak aku ade function kat Ambassador's residence yang di handle oleh aku..mmg busy sgt selain terpaksa meeting berkali2 pasal projek booklet yang kami buat..mmg tension..sekali sekala jek dpt mengadap pc.selebihnye kehulu kehilir menyetelkan keje..

agaknye sbb dah penat sgt make aku pun demam..huwarghh..hari isnin embassy mmg cuti so aku dok la kat rumah sorang2..ntah mcmmana boleh lak demam..hari selasa tu besday suamiku..sempat gak la keluar pergi jusco beli cake coklat mousse utk besday hubby yg disambut kul 12 mlm tu...malam tu aku xleh tido sbb terlalu sejuk menggigil walaupun badan aku panas..kalo suami pegang badan aku mmg terus berpeluh la die..so aku kejut die kul 4 pg and sbb dah xtahan sgt kami pergila ke hospital kajang..igtkan pergi awal tu sbb nak dpt rawatan awal tp hampeh....kul 6 pg baru dpt jumpe doktor..yg lebih sakit hati,ubat hanya boleh diambil kul 8 pg selepas farmasi hospital bukak..warghh..aku dahla tingtong nak cepat2 mkn ubat tp terpksa gak tunggu..

mmgla aku boleh jek pegi klinik swasta tp klinik panel ING aku tu xbukak 24jam..klinik yg bukak 24jam pulak xde panel ING...kang kalo aku pergi kang kena lak byr double sbb baru kul 4 pg...sbb tu pilih hospital kajang jek...

kesimpulannye dua hari aku MC..harini baru mula kerja...sampai jek ofis dah bertimbun atas meja dgn application form utk scholarship..huwarghh nk menangis tgk surat2 tu semua...baru cuti 2 hari surat dah beratus sampai...

oklah..aku nak smbung kerja..penat ni..ade mase aku smbung cerita lg...daaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...