Monday, April 26, 2010

Merepek Meraban...

Yeah..harini dgn esok bos aku cuit makenye aku freeeeeeee...bukannye xde kerja tp bile bos xde rase aman sgt.Buat kerja pun smooth jek..xde gangguan..disebabkan kerja dah almost siap so aku adela mase utk menjual kerepek skrg ni...tapikan sebenarnye aku xde ape pun yg di dikerepekkan...xde story..

last saturday aku dgn suami duk umah sepanjang hari...adela kuar jap pi pasar mlm kat kwsn tu gak..kire mcm gi kedai je la kan..tp kalo keluar jalan2 mmg x..aku dari pagi dok mengemas rumah..penat betul.pinggang dgn pinggul ni skt giler..ye la bdn dah berat..mane taknye...hari ahad xde pun plan nak keluar tp suami beria-ria ajak pergi care4 sbb nak beli komputer(mcm ade duit jek)...last2 bukan tgk komputer tp beli sayur dgn roti...still xpuas hati, suami ajak ke mines lak..kat sini mmg byk komputer tp sbb aku xde plan nak beli so just tgk je la..baru jln sekejap kaki dah sakit giler..smpikn nak pijak pun sakit..nak berjalan dah xlarat dah..balik rumah terus melepak..mujurla malam tadi suami baik hati nak urutkan kaki..lega la sikit..

skrg ni kaki senang betul nak bengkak...kena letak kaki atas kotak utk tinggikan kaki..tp susah gak sbb meja aku kat ofis ni ade pelindung...nak dok bersimpuh atas kerusi dah xmuat..satu kaki jek lepas..hehehe..

okla..aku dah xtau nak merepek ape lg..stop kat sini la..bubyee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...