Monday, May 3, 2010

32 weeks



harini usia kandunganku masuk ke minggu 32.maknenya aku sekarang ni mengandung 8 bulan..terasa mcm cepat jek mase berlalu..mula2 aku letak entry psl pregnancy, aku baru jek 4 minggu..skrg ni lg 8 bulan aku akan melahirkan anak pertamaku..insyaallah..

selepas kawan baikku selamat melahirkna bayi lelaki yg comel, akupun harap aku akan berjaya melalui proses kelahiran ini..takut mmgla takut..dari cerita-cerita yg aku dgr rase mcm xsanggup nak melaluinye tp aku nekad..kalo org lain boleh maknenye akupun boleh...hopefully semuanya akan dipermudahkan Allah...amin..

segala barang utk aku dan baby dah pun aku siap packing..just nak blik kampung amik barut yg mak aku buat jek..yg lain2 sume dah beres..tinggal nak masuk dlm kete and vroommm..terus ke hospital (bile hari dan masanye tibe)..weekend ni kami nak survey set bersalin pulak..kalo ade yg berkenan terus jek beli..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...