Friday, May 7, 2010

Selamat Hari Ibu


Glitterfy.com - Glitter Graphics


sperti yang anda sedia maklum, kita akan menyambut hari ibu pada hari ahad 9hb mei ni. Saje nak tanya..apa yang anda buat utk ibu anda?bagi aku, aku sendiri xpenah sambut hari ibu ni sbb mmg xdidedahkan pun...yela mak aku org kampung, bukannye expose sgt psl benda2 ni...tp bile aku dah besar dan mula tau pasal hari ibu, ape yang aku buat adlh call mak aku pada hari itu utk ucapkan selamat hari ibu..itu jek..hadiah2 mmg xde...just tanda ingatan utk mak aku.lagipun time hari ibu biasanya aku xde kat kampung...so telefon jela yg dpt menjadi pengganti diri...chewah.

since aku sendiri akan jadi ibu xlama lg, aku rase aku patut ajar suami aku cara2 nk smbut hari ibu dgn anak aku nnti..nak harapkan anak aku mestila xleh kan sbb die kecik lg so papa die la yg kena ajar...hehehe

hari ibu tahun ni aku terpaksa bekerja...so mmg xde smbutan..okla..mood nak merepek hari ni xbape ade...just nak ucapkan selamat hari ibu terutamanya pada mak aku dan juga mak mertua aku..xlupa juga untuk semua ibu-ibu kat malaysia ni....semoga hari ibu akan jadi hari yang ceria...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...