Friday, June 18, 2010

Dah nak keluar ke????

Ape yang nak keluar??? Hehehe..anak aku la...jangan panik kawan2...buat masa ni belum keluar lg..kalau dah keluar, aku tak hapdate blog ni lagi dah..almaklumlah, laptop aku dah jahanam (cilakak punya keling..)..so kalau aku dah bersalin nnti belum tentu aku dapat hapdate story dalam blog...Insyaallah, kalau ade can aku soh En. suami tolong updatekan..

Semalam aku pergi check up kat Klinik Kesihatan Kajang..selalunye kat Klinik Desa Sg Sekamat jek..tapi disebabkan aku kena buat follow up dengan doktor so terpaksa la ke sana..serabut betul..ramai gile orang..nasib baik dapt selesai dalam masa sejam jek...doktor tu kate aku xde pape masalah...kepala baby pun dah kat bawah and dah selamat untuk melahirkan...die kate mungkin xlama lagi....erm, okay tapi perasaan takut and risau tu still ade lg...

Malam tadi lak, ntah kenapa perut aku ni sakit pulak..sakit yang mencucuk2...ade gak terfikir, ini sakit contraction ke???tapi sebab malas nak layan aku wat dek je and teruskan tido...lagipun aku dah banyak dengar pasal braxton hicks...so xnakla terlalu percaya since aku ade lagi 9 hari sebelum due date yang sebenar...bile bangun tido nak mandi, perut aku sakit lagi...tapi sakit macam senggugut...kaki pun rasa krem semacam jek (same macam kalau aku kena senggugut)..
tanya kat mak, sakit nak bersalin tu macam mana?mak kate sakit kat bawah perut and belakang pinggang..ermm, bile di analisis, macam bukan sakit yang mak cakap...so belum nak bersalin lagi..(sedapkan hati sendiri)

Sekarang ni aku ade kat ofis masih bekerja seperti biasa dalam erti kata lain keja melanguk kat ofis...minggu depan pun kalau xde pape aku akan terus bekerja sampai hari jumaat...

Esok lak, aku nak ke Klang amik barang yang aku dah order dari enjoybreastfeed. Still hope aku masih boleh berjalan-jalan lagi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...