Wednesday, June 16, 2010

Handphone Baru!

Semalam aku, suami, mak, abang and anak sedara aku keluar pegi mines sebab nak beli telefon baru untuk mak..telefon lame yang aku belikan dulu tu dah problem (tapi boleh guna lagi..kadang2 xdgr and mati tbe2 jek)

so aku cadangkan beli jek yang baru..lagipun telefon lame tu dah 3 tahun dah (eleh handphone aku dah 4 tahun lebih..xkecoh pun..ekekeke). Nak tau aku beli telefon ape? Jeng jeng jeng..Sony Ericsson W395 set original...malas nak beli set AP..lainla kalau beli telefon harga beribu..




Ha..cute kan..warna pink lagi..siap ade bunga2..aceli ni set keluaran khas valentine..sbb tu ade bunga segala...mak aku mmg xreti nak guna handphone canggih2 tapi yang ni ade bhs melayu so bolehla die faham sikit2...kalau yang sebelum ni xde malay version so mak aku cuma tahu macam mana nak call jek...hantar sms pun tunggang langgang..hihihi..xpe mak, nanti akak ajar mak guna handphone baru sampai pandai..biar tebeliak mata org felda tgk handphone canggih mak..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...