Monday, June 14, 2010

The Karate Kid



Hari jumaat lepas suamiku mengajak aku tengok wayang cerita The Karate Kid...aku?layankan aje sbb die yang belanjer...kami tengok pukul 9 malam...Ape yang aku boleh kongsikan pasal cerita ni???? Ceritanya panjang lebih 2 jam dan aku xbegitu menikmati cerita ni..nak tau kenapa? Sebab perut aku sakit sgt malam tu...bahagian atas perut sebelah kanan terasa tegang dan sengal smpi menitik air mata aku tahan sakit...nak ajak suami balik xsampai hati sbb die tgh beria tengok cerita tu..so aku jela yang tahan sakit sampai cerita habis kul 11.30 mlm...

aku xboleh nak bagi komen lebih2 pasal cerita ni sbb ade masanya mata aku dipejam rapat sbb menahan sakit and mmg byk part yang aku terlepas..tapi aku rasa xrugi kalau nak tgk especially kalau korang mmg minat cerita aksi komedi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...