Monday, June 7, 2010

Lagenda Budak Setan



hari jumaat lepas aku ajak suami untuk tengok cerita ni..mmg excited nak tgk since aku sgt adore novel LBS ni mase aku sekolah dulu..tapi seriusly aku x expect cerita ni akan jadi seperfect novel and aku tau akan ade changes di sana sini..xkesahla..tapi ape yang buat aku hangin sangat mase tgk cerita ini adalah penonton2nye..bising dan xde manner..langsung xde adab sebgai perempuan..ye..perempuna bukan lelaki..mungkin disebabkan diorg dtg beramai2 dgn kawan2 make perangai tu mmg xbehave langsung...asik memekak jek..kalo korg dgr pun korg mesti bengkek jek...

dahla ketawa xkena tempat pastu sibuk nak bercerita..kalau nak cerita baik dok kat maple..buat ape dok dlm panggung.babak sedih lepas ayu eksiden boleh jadi bahan gelak diorg..kalo setakat gelak sengih2 tu xpe gak..ini gelak mcm tgh tgk cerita senario..aku pun xpaham ape yg kelakar agaknye..mmg hati aku panas lepas tgk cerita tu..bukan sbb cerita tapi sbb perempuan2 xtau malu..benci tau!hilang terus konsentrasi nak menghayati cerita yg agak sedih tu..

oh ya..lagu tema cerita ni mmg best sgt!sedih dan syahdu...nak dengar?oklah ini videonya..layannn

3 comments:

yuzai said...

yup anne..citer ni emmg sgt2 sedih..bengkak2 mata aku duk nangis...huhuhu..ke aku yg sensitif...ntahla..tpi kalo lisa yang maen peranan dari awal smpi akhir mst lagi best kan..hmm, rasanya pasni ada smbungan lagi...

AnneRaini said...

betulla yuzai..cerita die mmg agak sedih..akupun hmpir nak nangis tp xjadi sbb sakit hati dgr org ketawa and bercakap...bengang betul

yuzai said...

huhuhuu..sib baek tmpat aku sumer tgh layan perasaan..even laki aku pon sebak lagi2 tang ayu nak bersalin tue..huhuhu...masa tue bayangkan kiter kat tempat dia..takutnye hanya tuhan yang tau
tpi aku sumer part sedih aku ngis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...