Tuesday, June 1, 2010

Mari kita sama-sama boikot Israel..

membaca suratkhabar hari ni buat hati aku sakit..berita tentang serangan rejim zionis ke atas kapal misi bantuan kemanusian ke GAZA. 19 orang dilaporkan mati dan lebih 30 org cedera.. Astarghfirullah..apela nak jadi dengan orang yahudi ni..kejamnye tiada kesudahan. orang yang xbersenjata pun nak dibuat musuh..mmg dah termaktub dalam Al-Quran bahawa orang2 yahudi ni mmg orang2 yang kejam. akan sentiasa menyusahkan orang Islam.

Memang kita sebagai umat Islam patut melaknat dan mengutuk perbuatan zionis ni.kalau ikutkan hati aku, nak jek aku bom satu israel tu biar semua org mati..ape yang aku perhatikan bukan kepimpinan israel jek yang hatinye busuk malah rakyat israel sendiri menyokong tindakan kepimpinan mereka..memang dasar syaitan betul!geramnye hati aku ni..dah la die org kenakan sekatan ekonomi, buat penempatan haram, bile dunia nak tolong pun di halangnye..lepas tu mulala create alasan ntah pape. kepada semua yang same geram mcm aku, marilah kite sama2 berdoa biar Allah turunkan bala dan bagi balasan yang teruk kat diorg tu mcm gempa bumi ke, banjir tibe2 ke..ape-ape jela..F**k Israel!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...