Monday, June 14, 2010

Panassss...

Tajuk di atas tidak ada kena mengena dengan goreng pisang panas mahupun gosip panas artis2 malaysia sekarang...so kalo takde kena mengena, ape yang panas??? Jeng jeng jeng...yang panas adalah bilik tidor aku...ekekekek...sebenarnye malam tadi tibe2 jek elektrik takde..dahla aku mmg tgh panas (consider aku buka 2 kipas) pastu elektrik mati secara tibe2..bengang betul..berpeluh2 aku. suami terus call TNB..rupanya ade kabel rosak and ianya effect kawasan hulu langat...so selama hampir satu jam elektrik takde mmg aku xboleh tido..tangan ni asik berkipas jek...

kesan kepada kejadian di atas, aku dengan suami mengantuk...kalo ikut hati maless gileer nak pegi kerja...nasib baikla minggu ni bos aku cuti so bolehla buat kerja sendiri sambil layan mata yang ngantuk ni...

Oh ya,hari sabtu lepas mak aku datang dari kampung sebagai persediaan nak tunggu aku bersalin...mak aku dtg naik bas jek dengan abang and anak sedara aku yang kami panggil kak long..so since semalam kami makan kat rumah sbb dah ade orang tolong masak..hehehe..sukeee...pagi ni lak mak aku buat maggie goreng and aku dgn suami bawakla ke ofis..jimat...i like!Petang ni bile balik keje for sure hidangan dah terhidang atas meja..mmg best betul kalau mak ade...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...