Wednesday, August 25, 2010

Hotel Mania



sejak drama Hotel Mania ni disiarkan kat TV baru sekali aku terlepas tengok..itupun mase aku baru-baru bersalin aritu. So since episod pertama memang aku suke mengikuti cerita ni.. Bukannye ape ceritanye ringan jek and banyak lagu2 KRU yang lame2 boleh didengar semula..terimbas kenangan zaman sekolah dulu.

Malam tadi aku dah beria dah nak tengok Hotel Mania episod akhir..sedang syok tgk tv, anak aku nak menyusu pulak..so akupun sambil baring bagila susu kat die. alih-alih aku tengok jam dah pukul 11 malam..Eh, mane lak cerita Hotel Mania ni? Rancangan tergendala ke? Takkan sampai kul 11? Hehehe..yang sebenarnye aku dah tertido dengan anak aku..sambil die menyusu tu terus die tido..rupanye dengan aku aku sekali tido..seriusly aku xperasan pun bile masanya aku tido...huwargh xdpt tgk Hotel Mania..Tension betul.. Nasib baik ade TV3 online.tp tadi line xbape elok..so cerita tu stuck lak...hah sekali lagi xdapat nak tgk...kesian kat aku..

Xpe esok aku cuba lagi.Kali ni mesti dapat..sape yang nak tengok boleh klik sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...