Friday, September 24, 2010

Bila nak dapat B.E????

Sana sini bloggers dok sibuk pasal B.E ni...Buka blog orang ni, cerita dapat B.E.. Buka blog orang tu, dapat B.E.. Senang cerita dalam 10 blog yang aku jenguk, 8 akan dapat B.E...

Camne agaknye nak dapat B.E ni ek? Base pada apa? Jeles gak bile orang lain dah mula nampak hasil daripada blogging.. Aku jeles je ye tapi bukan dengki tau.. Itu rezeki masing-masing. Pada aku kalau aku tak dapat lagi tu maknanya belum rezeki aku.. Manalah tau lepas ni tiba-tiba jek blog aku ni berjaya (ceh berangan!) and aku pun akan dapat B.E

Tapi aku takdelah mengharap sangat. Kalau orang nak kasi, aku terima. Tapi kalau orang tak nak bagi takkan nak paksa..Betul tak?

Buat masa sekarang ni, aku bermimpi jela di siang hari yang hujan...

5 comments:

nusha said...

ahakz,smela kt......

AnneRaini said...

kan???bolehla kite nyanyi lagu 'kita serupa..."

Fieza79 said...

nnt ada la tu..kena rajen2 update kot...kita pon tktau..

dpt la jgk..!

Hariz said...

Serius saya pun masih belom dapat :(
Sabar kata mereka

New Entry ProfHariz
Semak Jantina PC Anda

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

Sbarlah ye...
InsyaAllah, x lama lagi dapat la tu...Hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...