Monday, September 6, 2010

Blog List Ben Ashaari

Ini adalah penyertaan aku untuk menjadi salah seorang blog list Ben Ashaari. Kalau anda pun nak mencuba bolehlah klik di sini



Blog ini adalah mengenai apa sahaja yang aku terfikir nak tulis (yang kebanyakan mengenai diri aku sendiri). Oleh sebab itu aku menamakan blog aku ni sebagai Blog Suka Hati sebab suka hati akulah aku nak letak apa kat dalam blog ni. Since sekarang ni aku pun baru sahaja melahirkan anak maka aku suka nak cerita pasal anak aku juga.Harap ada tak muak yek. Kalau anda sudi bolehlah jadi follower dan kita boleh berkenalan dan menjadi kawan.

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pengunjung blog (yang aku tau tak seberapa tu). Mohon maaf andai ada kata-kata dalam blog ni yang secara sengaja atau tidak megguris hati anda. Semoga Hari Raya ini kita semua bergembira dan berhati-hati kepada yang memandu kerana kita tak mahu kepulangan kita ditangisi.

Kepada Ben, Terima kasih atas peluang ini. http://www.cute-smiley.com Harap Ben terima penyertaan saya ni ye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...