Friday, September 24, 2010

Jom Pergi Jepun!

Tahukah anda AirAsia sudah mengorak langkah lebih jauh dalam perkhidmatannya?..Destinasi terbaru AirAsia adalah JEPUN! Menarik kan? Sebelum ni kalau nak pergi Jepun, air ticket untuk one way adalah RM2000++ sekarang hanya RM99 sahaja.. Kena rebut peluang ni...



Akupun berminat gak nak pergi Jepun..Nama jek keje Embassy Japan tapi peluang nak pergi Jepun memang takde kecuali pergi guna duit sendiri..Tapi masalahnye, kos untuk jalan-jalan kat Jepun ni tersangatla mahal..Tahukah anda Tokyo telahpun disenaraikan sebagai bandar paling mahal di dunia??? Sekilo beras pun dah mencecah Rm30..belum benda lain lagi...Kalau setakat nak bayar tiket AirAsia tu memangla takde masalah...So punahlah impian aku nak pergi Jepun...Kecuali tiba-tiba aku dapat B.E bertimpa-timpa or boleh cash out nuffnang sampai beribu sebulan..(Mimpi di hari hujan la jawabnya)

Kalau anda nak rebut tawaran AirAsia ni bolehlah klik AirAsia ni...

3 comments:

~cik manis~ said...

wuuu mahalnyee. nak gi gak :|

haszuraidah ishak said...

ooo..keje kt embassy jepun..mesti pandai ckp jepun..study kt jepun ke dulu?

AnneRaini said...

has:belajar kat malaysia jek...tak pandai pun ckp jepun..rezeki dpt keje kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...