Thursday, September 23, 2010

Nak Halau Orang Malaysia????

Ini lagi satu benda yang buat aku menyampah...Apalagi kalau bukan isu kumpulan BENDERA koyak (aku tambah sendiri) yang terdiri daripada orang-orang yang tak habis sekolah. Sebelum raya lagi diorang ni tak abis-abis mengganggu Kedutaan Malaysia kat Indonesia sana.. Selama ni aku geram gak cuma aku biar jek..Nak gak aku mencarut dalam blog ni tapi takpe..biarlah diorang.. Cuma kali ni aku jadi tak boleh tahan.. Nak kena gak mencarut pasal diorang ni dalam blog..

Dalam paper harini melaporkan yang sekali lagi geng Ganyang Malaysia ni buat kacau kat Kedutaan Malaysia. Kononnya nak suruh Duta kita ke sana balik semula ke Malaysia.. Lepas tu diorang nak halau semua rakyat Malaysia yang ada kat sana balik ke sini.. Ceh, cakap tak guna otak tapi guna bontot. Korang ingat kitorang kat sini heran sangat agaknya dengan korang tu...Tapi yang pasti orang-orang korang tu memang jakun dengan orang sini, jakun dengan negara ni..Kitorang datang sana melancong..korang datang sini merempat mintak keje. itupun tak sedar diri lagi. Kitorang dah baik hati bagi korang keje kat sini patutnye korang bersyukurlah ade gak korang rezeki..Ini tak, korang nak buat pulak kitorang ni musuh. Cuba korang pulak bayangkan kalau kitorang kat sini halau pulak orang korang balik negara korang tu..Nak????Mkitorang rasa korang lak yang akan berperang sesama sendiri sebab memang berjuta rakyat korang tu yang lagi suka duduk kat sini daripada layan orang-orang gila tak waras macam korang.

Petikan utusan "Kami akan meminta mereka berbuat demikian (balik Malaysia) dengan cara baik kerana kami tidak sama seperti rakyat Malaysia yang merupakan penyeksa dan perogol."

Hoii, kalau sorang yang merogol takkan satu negara tu pun perogol??? BODOH! Abis tu kat negara korang tu takde kes rogol ke?? Kalau orang korang pun merogol jugak, maknanye rakyat korang ni keturunan perogol la ye?? Abis tu yang rakyat korang yang datang Malaysia merompak tu, camne lak? Tak ke korang semua juga adalah perampok??? Huih kalaulah kerana seorang maka satu negara tu pun sama maka rakyat Indonesia adalah perogol, perampok, pencuri, penculik, gila seks, penipu, pembunuh dan segala 'pe' yang ada...ini semua adalah berdasarkan kes-kes orang korang kat Malaysia...Hah..jangan pulak korang nak tuduh aku jahat lak..

Lain kali sebelum bertindak fikirlah dulu. Kot iye pun korang tu tak pandai, janganlah tunjuk...Tak pasal-pasal dah memalukan negara sendiri..Elok-elok orang nak datang melawat terus cancel..sape yang rugi? negara korang dengan korang-korang sekali ah! Kurang Pandai!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...