Monday, September 6, 2010

Nihon kara Omiyage

Yeah, dapat hadiah dari Jepun..http://www.cute-smiley.com Domou Arigatou Gozaimasu!


Tengoklah hadiah ni. Coklat dan juga rice cracker dari Jepun. Coklat ni pemberian ex-ofismate aku yang sekarang ni belajar kat Jepun.Nama die Yap. Dulu die kerja kat sini and pada masa yang sama die apply scholarship yang aku handle ni.Disebabkan die staff embassy maka dapat big recommendationla kot daripada bos aku..hehehe. Akupun ingat nak apply la scholarship ni tapi camne ek sebab screening pun aku yang buat. Buku soalan exam pun aku yang prepare.Memang tak la jawabnye.. Arigatou Yap-san! Yang lagi 2 tu pulak ex-officer kat ofis ni yang bagi. Kebetulan die sekarang ada kat Malaysia.Die memang baik.Pandai jugak cakap melayu.Sweet jek. Arigatou Shinozaki-san!

2 comments:

nusha said...

uish,nmpak mnarik..
nk sket..heheh..
sy ni br st je,xder mselaaa...

AnneRaini said...

nak ke?boleh tapi kena dtg sinila.. :)
akak pun sebab terpaksa kalau tak malas nak buat.,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...