Friday, September 3, 2010

Raya dalam Kenangan

Ini contest adalah contest pertama yang saya join (En. Poet Dusun Tua anda patut berbangga ;) ). Setelah ditag oleh kawan saya Nora (Intan kalau dalam blog) maka inilah pernyertaan saya.



Inilah gambar raya saya tahun lepas 2009..Masa ini adalah tahun kedua saya beraya sebagai isteri. Kenapa tak masukkan gambar tahun pertama? Ini kerana tahun itu saya tidak beraya bersama keluarga saya dan disebabkan tahun lepas kali pertama suami beraya bersama keluarga saya maka ia menjadi kenangan yang terindah.. Tambahan lagi kami semua pakai baju sedondon warna biru.. so sweet.. Habis satu kampung kami jalan dan kami digelar 'The Blues'..Seronokkan?Itulah serba sedikit cerita kenangan raya saya.

Disebabkan syarat-syarat contest ni kena tag 5 orang maka saya nak tag
Nusha
Muzai
Azu
Yuzai
Arina


Cepat-cepat sebab tarikh tutup penyertaan adalah 4 September 2010.Esok ye bukan tahun depan tau.Hadiahnya adalah kek lapis..Senang citer kalau anda nak tahu lebih lanjut tentang contest ni sila klik poster contest (yang ada muka macho man tu) atau klik di sini

2 comments:

nusha said...

ok kak,sy dah wat..

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam..

Thanks join contest ni..
dah follow kamu juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...