Wednesday, September 22, 2010

Sakit Kepala

Aduh, sakit kepala! Alamak, sakit kepala! Ingat tak iklan panadol ni dalam radio??? Semalam aku MC sebab sakit kepala. Balik kerja hari Isnin tu, kepala aku dah mula berdenyut-denyut sampaikan aku rasa nak berhenti kat tepi sebab tak tahan sakit kepala. Nasib baiklah aku masih boleh fokus dengan pemanduan aku..Kalau tak alamatnye...lu pikirlah sendiri!

So semalam akupun pergilah klinik nak mintak mc. Cek punya cek rupanya blood pressure aku rendah..80/50 jek..so doktor tu bagi aku ubat tambah darah. Dia kata since aku baru lepas bersalin and masih breast feed (ujung minggu jek sekarang) aku perlu makan vitamin sama macam aku pregnant. Sebab banyak nutrien yang diambil oleh anak aku..Ceh nutrien dah bagi kat anak tapi kurusnye tak jugak..hahaha.

Hari ni aku dah okay dah..Tak lah pening sangat..Just badan ni rasa macam tak bape best. Senang betul rasa krem...tapi aku akan terus berblogging sebab tak penat dan tak memerlukan tenaga...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...