Thursday, October 28, 2010

Gambar Kasyah lagi


Auntie-auntie, uncle-uncle, makcik-pakcik, kakak-abang janganlah muak tengok gambar saya ye. Saya ni bukannya gila glemer tapi mama saya yang suka sangat jadi paparazzi tak berbayar. So tengok jela gambar saya. Saya tahu saya comel, ahaks!...

saya suka dapat pelok Ms Teddy...Lembutnye die.. (Kasyah memang nampak teruja kalau tengok teddy bear ni..die mesti sengih2 senyum2 kat teddy ni sambil mulut die bercakap..Agaknye ajak si teddy ni berbual kot)

Tengok siapa lagi chomel??Tentulah saya...

Haahahahahahahah

Tangkap gambar ni sebab Kasyah tido sambil mulut die nyonyot-nyonyot...comel jek..

Versi Close-up

Baru lepas mandi...mama memang suka letak bedak sampai comot tp kejap jek dah hilanglah bedak tu..

Sila abaikan mama saya tu..Entry khas sayapun mama nak menyelit..hahahah

Alololo..sedapnye tido

Takmo bangun..ngantuks
Muka budak nak pergi Nursery...serius jek..

3 comments:

Cik Moon said...

alololo...comeinyerrr.. tembam..geram.. nak cubit pipi dia bleh tak..hehe

nusha said...

cute sgt2~~

LennMommaChubby said...

Eeee... cute btul la baby u nie... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...