Monday, October 18, 2010

Hari mengambil Nokia N8...

Akhirnya, hari yang ditunggu-tunggu telah tiba.. bukan hari raya tapi hari sabtu 16hb okt iaitu hari mengambil Nokia N8 seMalaysia. Aku dah pun bayar deposit and pagi sabtu lepas aku berjaya mendapatkan Nokia N8 aku...Huish banggo den! Kami gerak dari ruamh kul 9.30 and sampai kul 10 pagi.. Ingatkan aku orang yang awal sebab kedai Nokia tu bukak pukul 10 tapi rupanya ada yang lebih awal lagi daripada aku.. Seorang pakcik berbaju merah yang dah sampai sejak pukul 8.45 lagi.. Memang TERBAIK!

Meh aku cerita kronologi peristiwa mengambil telefon baru hari itu...
Lokasi Nokia store The Gardens Midvalley... Masa: 10 pagi.

Sedang beratur menunggu giliran untuk mendapatkan handphone.. Nasib baik line tak panjang lagi... Tapi lepas pukul 11 line dah jadi panjang.. Bagus betul usaha aku nak sampai awal.

Letih betul nak kena beratur ni.. Tapi kerana N8 kuturutkan jua..hahaha

Sebahagian pembeli jakun macam aku yang sedang membelek telefon ...

Segala urusan jual beli telefon hanya selesai selepas pukul 11.30 pagi...Takpelah yang penting puas hati. Oh ya, disebabkan kami beli telefon kat the Gardens maka kami dapat keahlian The Gardens Club percuma untuk setahun.. Lepas daapt telefon kami terus ke kaunter The Garden Club untuk apply membership. Ahli Club dapat diskaun untuk shopping kat The Gardens. Selain tu dapat free parking untuk first 3hours. Boleh juga lepak kat area wifi dan dapat complimentary hot and cold water selain boleh guna komputer dan tandas ekslusif secara percuma.. Best tapi aku ni jarang-jarang masuk The Gardens tu.. Ntah guna ntah tak.

Kaunter The Gardens Club... Tandas kat sini memang terbaik...

Sementara menunggu kad keahlian siap, lepak2 dulu susukan anak... Tengokla aksi bapa mithali..ngehngehngeh...

Dapat jek kat terus menggunakan kemudahan yang ada. Suami ku terus online facebook dan youtube..

Kat sini ada wifi. boleh layan internet dgn telefon Nokia N8...Hanya ahli jek yang boleh masuk sini.
Sebelum balik mari kite tunjukkan kejakunan kite dengan mengambil gambar...ahaks

Kasyah tak mau pandang kamera sebab die lagi jakun daripada aku... asik tengok keliling sebab ade lampu cantik-canttik...

Berusaha untuk melepaskan diri daripada cengkaman mamanya yang nampak macam tak nak berhenti posing...hihihi

Lepas segala urusan selesai, kami terus balik rumah sebab banyak kerja rumah menanti.. Tapi sempat gak singgah makan kat The mines...

p/s: review pasal Nokia N8 akan aku upload kemudian sebab nak kena karang elok-elok supaya korang faham ape aku tulis...

5 comments:

Fieza79 said...

knp mesti beratur nk dpt kan nokia tu..?? sale kerr..

nusha said...

bestla ea dh ader phone bru..heheh..

AnneRaini said...

bukan sale kak fieza tp hari launching die.. Hari sabtu tu tepon tu baru kuar di pasaran.. Bila ramai yang nak beli kenalah beratur...hehehe

haszuraidah ishak said...

wahh..mesti ramai yg beli tepon tu sampai beratur..cam menarik je gardens club tu, nampak exclusive gitew..

Intan Inn said...

wahh...bestnyer kak ko dah pakai nokiabaru..pasnie leh udate gambar kasyah byk2..hehehe..

erm mmg best shopping n lepak kat the garden tu..mmg best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...