Thursday, October 14, 2010

Jangan jemu ye

Gambar saya lagi...Auntie2 dan uncle2 jangan jemu tengok gambar saya ye...

Saya suka sembur-sembur air liur sekarang..best

Saya bangun awal tapi mama saya tak nak layan saya..(mama busy nak siap2 pergi kerja la)

Mama ni tak nak main dengan saya tapi asik nak amik gambar saya...

Malasla pandang..

Kui..kui..kui..kui..pandai-pandai jek aku ni...Saje letak gambar Kasyah..masa ni tengah sibuk2 nak pergi keje..Sebelum gerak kenalah hantar kasyah ke Taska dulu..Layannn

5 comments:

Intan Inn said...

alahai kasyah yg makin chubby geram pulak tgk...ehhehee

~Zila Zul~ said...

baby sembur rambut gugur tak? hehe

AnneRaini said...

sekarang ni kat rumah tu merata-rata rambut.. kalau guna jari pun dekat sepuluh helai rambut lekat kat tangan..huhuhu

NoRMie said...

hahaha.. rambut kasyah dah tumbuh la..

CT said...

ya allah tembamnya...comel sgt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...