Tuesday, October 5, 2010

Saya dah botak!

Hello semua! Nak tengok imej baru saya tak?? Saya dah botak.. Lepas cukur jambul aritu, tok mak saya dah botakkan saya.. Mama saya kata muka saya dah macam budak shaolin yang berlakon citer kungfu..hehehe..Mama, lepas ni saya taknak botak lagi sebab saya dah kurang hemsem..nanti takde awek nak dekat saya..(gatalnye die..)

Sama ke???

Ada tak rupa macam omar rojik yang jadi orang Jepun dalam filem sarjan hassan????

saya suka duduk kat dalam carseat yang papa baru belikan...

selesanya saya duduk dalam ni....

Alamak mama pegang kameralah (baru perasan)..saya kena berhenti senyum sekarang..(ekekekeke)



Gambar ni aku amik pagi tadi..dah seminggu dah si Kasyah ni botak tapi asik lupa jek nak amik gambar die..So pagi tadi sebelum pergi keje, sempatla aku capai camera...Lagipun die suke dapat duduk dalam carseat tu..Amacam okay tak Kasyah botak?? Seriusly aku tak suke la die botak..kurang encem..lepas ni tak mau dah botakkan die lagi..sekali cukuplah..hehehe..

5 comments:

Intan Inn said...

alahai tomeinyer anak sedara sorang nie..hehhehe....erm pas nie kalau tak nak botak tak per biarlah bg panjang sket rambut kasyah yer..handsome..

AnneRaini said...

memang aku taknak botakkan lg dah...

haszuraidah ishak said...

comeinyer dier senyum..hihihi..botak pon maintain cute gak..hihihi..

ha, anne ditag utk http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/10/just-for-fun.html..

manggosteen said...

haha..bley jd pelakon kungfu cina tu..
kekeke

AnneRaini said...

manggis: nampak same kan???? hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...