Friday, October 29, 2010

Tarikh keramat bencana 26 hb???

Ada tak baca Berita Harian hari ni? Dalam ruangan dunia ada cerita pasal gempa bumi dan tsunami kat Indonesia. Kesiankan. Tapi bukan tu focus aku. Aku nak focuskan tentang tarikh 26 haribulan.

Cuba anda tengok gambar kat atas tu. Senarai kejadian bencana yang berlaku pada 26 haribulan. Kalau anda perasan kebanyakan kejadian bencana berlaku tarikh yang sama. Kebetulan yang menghairankan kan?

Tapi betul ke 26hb hari bencana sebab tarikh lahir aku pun 26hb gak...Tapi aku bukan bencana. Lahirnye aku membawa seribu nikmat pada mak ayah aku... Tak caya tanya mak ayah aku. Tapi takut gak kalau 26hb juga jadi hari yang malang buat aku.. Nauzubillah!

5 comments:

FiZ said...

uikk...tak leh caya sngt tu...wallahualam...huhu

diriku said...

Bala ALLAH kita xleh nk duga bila kan..xleh nk percaya yg 26hb ni tarikh keramat..xbetul klu camtu..

LennMommaChubby said...

Ya lah... Baru perasan.... 26hb... Ermm... Satu kebetulan yang pelik dan unik...

Mata Hati said...

hanya kebetulan....

haszuraidah ishak said...

wahhh..tak sangka pulak eh..

out of story, dah tukar header ek..ni ade spesel entry, ade gak nama anne..hihihi..

http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/11/mengenai-belle-of-month.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...