Friday, November 26, 2010

Aku benci Mr. Nuff

Ha..kontroversi tak kalau aku letak tajuk macam ni??? Bukannya ape aku ni terkecil hatila sikit dengan si Nuffnang ni..

Aku ni bukanlah blogger otai yang boleh dapat trafik sampai beribu-ribu... nak cecah seratus sehari pun susah. lagila nak dapat BE. memang mimpila jawabnya...Apsal tak caya? Ye memang aku tak pernah dapat BE dan trafik aku tak pernah cecah seratus pun sehari..Tapi aku takla sampai nak berputus asa sebab tujuan asal adalah nak mengisi masa lapang kat ofis dan cari kenalan baru..dah lebih setahun dah aku berblogging baru semalam follower aku cecah seratus.. Thanks pada yang sudi follow aku...Sebab korang follow aku jadi suka nak blogging lagi walaupun takde pendapatan lumayan..

Ok berbalik kepada kenapa aku kecik hati dengan Nuffnang..Disebabakan aku tak pernah dapat BE so aku punya earning memang bergantung pada orang klik iklan aku...Aku ah daftar nuffnang since januari tapi aku tak pernah cash out sebab nak dapat 25sen sehari pun payah.. Tapi takpe aku sabar jek.. Lama-lama kalau kumpul jadi banyak jugak kan.. So semalam bile aku cek earning dah ada RM47.25. Wah teruja terus sebab lagi RM3 dah boleh cash out...lagi bertambah semangat nak blogging walaupun baru nak dapat RM50. Padahal orang lain tu dah tak terkira dah earning diorang..

Tapi petang ni aku cek lagi nuffnang tengok2 earnings dah turun jadi RM44 jek..aik mane pergi lagi RM3? Memangla tak banyak tapi RM3 tu pun 2 minggu baru leh dapat.. Sedih wooo...pagi tadi masih lg RM47 tapi petang jadi turun lak..So aku sangat berkecil hati dengan Nuffnang sekarang...Orang yang dah sedia kaya korang bagi lg kaya..orang acam aku ni korang nak buat macam ni pulak...

p/s:setahun nak kumpul Rm50 tapi sekelip mata jek duit tu hilang...

5 Magic Words:

nusha said...

akak dpt x email dr nuff gtau ader prob..

nusha said...

akak dpt x email dr nuff gtau ader prob..

AnneRaini said...

takdepun..wahh..email pun tak dapat. xpelah tunggu smpi next week kot2 ade die nak hantar..

LennMommaChubby said...

Aik... Cemana boleh hilang rm3 tu?... heran betullah....

penyu said...

sabar....cuba check balik seminggu kemudian . mungkin dapat balik rm3 tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...