Friday, November 19, 2010

Aku rindu kamu

Buat sahabatku Noor Shazreena Uyop,
Setahun berlalu tapi kita masih tidak bertemu
Setahun berlalu aku menjadi rindu
Setahun berlalu aku tidak pernah melupakanmu
Shaz,
Kalau ko baca blog aku, aku nak ko tau yang aku rindu kat ko
Setahun babe kite tak jumpe
ada jek alasan yang menyebabkan pertemuan kite dibatalkan
aku rasa ko makin jauh
jauh dari hidup aku
jauh dari hidup kami
Shaz,
ko merajuk ke?
kalau tak kenapa ko tak nak jumpe kitorang?
aku dengan izan selalu cerita pasal ko
bukan mengumpat tau tapi kitorang rindu
raya pun tak dapat jumpa
Shaz,
kalau ko rindukan aku, rindukan izan, rindukan kitorang
carilah masa untuk jumpe kami
Insyaallah aku tak pernah takde masa untuk ko..
Sayang kamu Shaz..

3 Magic Words:

ezarn said...

aduh//letak plak gamba masa remaja.kan anne...rindu shaz.susah tul nak kumpa.dari aku pegnan sanpai adam da 7bulan,shaz xtengok lg anak2 kita

Intan Inn said...

akupun rindu jugak kat shaz..kawan dari kecik sampailah skrg..tapi sayang aku tak tersenarai dalam gambar kamu semua..huuhu...

sedih bila mengenangkan saat indah bersama...D-niasa

AnneRaini said...

huhuhu..jgnla sedih..aku tak jumpe gambar lain...tp memang rindu zaman D-Niasa dulu..tak bleh blah betul..huahuahua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...