Monday, November 22, 2010

Award dari Fiz

Buka-buka blog pagi tadi tengok ada tag unutk ku..Tak sangka dapat award rupanya.. Suke! Suke!..Terima Kasih Fizah..



Sperti biasa kalau dah dapat award mesti kena jawab soalan.. Nasib baik tak banyak.. Soalan kategori budak nursery jek..Jom jawab!

1). Nama Timangan Kamu Dari Dulu Sampai Sekarang??
Nama timangan??? Disebabkan masa kecik aku demuk so susah nak timang..hehehe boleh ke jawab macam ni??? Family kat rumah panggil aku akak walaupun aku anak yang bongsu.. Family belah mak panggil aku Tuni or Ani.. Kalau belah abah lak panggil kak ani. Kawan2 panggil Anne. Lecturer Nihongo kat UM panggil aku doraemon...

2). Ucapan Kepada Pemberi Award dan Perasaan Menerima Award ini???
Di sini saya ingin mengucapkan selamat maju jaya buat Fizah. Terima kasih di atas kesudian beliau memberi anugerah ini pada saya. (Ceh ayat macam tengah berucap kat pentas lak). Anyway thanks sayang coz bagi akak award ni..Nanti bagi lagi eh..

3) Hobby Kamu??
Hobby saya adalah bertanya apa hobby kamu kepada orang lain..eh eh macam salah jek jawapan tu..Hobby dari tecik sampai becar membaca...dulu masa tecik baca buku cerita sekarang baca blog..

4) Tag 3 orang dan lebih untuk menerima award ini…
Part ni yang aku lemah ni...Aku tag semuala..Korang baca kan? hah tak boleh lari dah..Jawab sekarang..kuikuikui.

0 Magic Words:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...