Tuesday, November 23, 2010

Macam ada 'Nur' tak muka aku????

Tajuk kat atas memang tak boleh blah.Hahaha...Semalam buat pertama kalinya dalam hidup aku aku pakai jubah.. Giler ayu dan sopan aku semalam... Selama ni tak pernah pun terfikir nak pakai jubah sebab rasa macam tak sesuai jek.. Tp masa puasa aritu aku join sekaki bile mak aku beli jubah... Lepas di alter sebab jubah tu besar so semalam akupun pakaila jubah..Erm rasa macam ok tapi ntahla...

Korang rasa ok tak aku pakai jubah? Ke tak sesuai? Ke nampak gemuks? Ke okay nampak macam di bawah lindungan kaabah? Hah?Hah?Hah?

Kalau tak okay aku tak pakai lagi dah..Kalau okay mungkin aku akan tambahkan lagi koleksi jubah2 aku...

Tapi suamiku kata okay jek...Suci gitu..ahh tibe2 rasa macam nak sengih pulak...

p/s:gambar kat belakang tu bunting masa aku kawen dulu..Aku jadikan hiasan kat rumah..Kasyah memang suka tengok gambar tu..tengok jek ketawa..hehehe

7 Magic Words:

Cik Moon said...

ermm..okay jerk.. xlaa nmpak gemuk.. sweet~ (^___^)

AnneRaini said...

hahaha..sweet ker????malu lak i..hihihi

AiDa AzRyN said...

cuweeeetnye~ hihi~ ;D

Fieza79 said...

dh sweet tu anne...cayok..!

LennMommaChubby said...

Sentiasa ada "nur" dengan senyuman...

Intan Inn said...

wow sangat cutelah..cantik apa..okjerkalau pakai jubah kene jer apa ko pakai...

AnneRaini said...

aku riso kalau nampak gemuks...huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...