Monday, November 1, 2010

Melawat ibu baru!

Hari sabtu lepas,kami sekeluarga termasuk family suamiku pergi ke HKL untuk tengok sepupu suami yang baru bersalin... Tahniah pada Bakyah kerana dah dapat baby girl. Selamat Jadi Mama! Kami gerak lebih kurang pukul 1 tghari dan sampai dalam kul 2. Pukul 3 lebih kami gerak ke Kampung baru untuk makan tengahari... Bukan tengahari tapi dah petang pun sebab makan pukul 4.30 ptg.

Sebelum gerak kena posing dulu...Ala nape Kasyah taknak pandang camera???

Suasan dalam wad. Actually ni firast time aku masuk HKL. Serabutla wad die. Sempit jek. Best lagi Hospital Serdang.. yelah hospital baru mestilah best iye tak?

Inilah mummy baru...Sory gambar baby takde sbb baby kena duduk dalam inkubator.Sepupu suami ni kena bersalin awal atas sebab2 yang tak dapat dihuraikan di sini..Kang kalau aku hurai kang memang berjela la entry aku kali ni..
Apekebenda lah yang suamiku cakapkan tu..sampai herot-herot mulut...hehehe

Cuba tengok gambar ni..sape yang paling kurus???hahaha jawapannya tiada seorangpun di atas..Semua kategori D'Debab...

Lepas makan-makan kat kampung baru, kami terus ke GM Plaza.. Saje jek sebab mak mertua aku asik sebut jek so kamipun pergila. Tak dapat nak round sgt pun sbb dah nak pukul 6 so kedai pun dah tutup. Aku cuma dapat beli baju 2 helai jek. Jadila.. Tapikan sebab diorang tak puas hati tak dapat nak shopping2 kat GM chow kit tu, esoknya kami ke GM Klang pulak. Sanggup tu.. Ceritanya lain entry ye.. Daaaa

5 Magic Words:

ainnoraini said...

wah!!! meriahnye melawat ibu baru tu...mesti hilang sakitnye tu bile kaum kerabat datang melawat ye...

AnneRaini said...

rasanya kitorang yang paling ramai hari tu...hehehe

diriku said...

mmg nmpk sempit lah wad tu..

farinas's family said...

anne, bakyah ni anak staff kat opis aku ni, dia pn baru je bthu along dah bersalin, aku p terkejut gak la, sbb dia baru je dtg opis aritu, baru 7 bulan nak masuk 8...

LennMommaChubby said...

Wah... Tahniah kepada ibu baru... .. Welcome 2 the mam's club... hehe... Windu nak hidu bau baby kecik... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...