Thursday, November 11, 2010

Mood bengang!

Harini mood memang kurang baik sikit...Ni gara-gara satu call center yang aku call telah buat taik dgn aku.. Bukanlah die berak lepas tu aku terkena taiknye.. Tapi sebab die bagi jawapan yang sgt tak memuaskan hati aku...Bengang sey!

Ceritanya macam ni. Sebelum ni ada pergi jalan-jalan kat Carefour. Care4 mane biarlah rahsia...tengah jalan-jalan tu datangla satu mamat ni approach aku pasal kad kredit satu bank ni..Actually aku memang guna kad kredit bank ni tp jenis lainla. So die kata boleh tukar jenis yang die offer tu sbb ade banyak benefit dan boleh ada diskaun..And die boleh tolong aku tukarkan kad tu dan pindahkan sekali baki kad. Akupun memangla berminat tp sbb tujuan asal ke care4 nak beli barang, aku ckp kat mamat tu aku beli barang dulu. Alkisahnya dah sibuk beli barang, lepas tu terus balik sbb dah terlupa pasal mamat kad kredit tu...

So harini aku teringat balik pasal offer mamat tu and aku pun decidela nak tukar. Aku call la call center die tapi jawapan yang aku terima adalah tak boleh tukar kad kredit sbb lain kategori. Aku tanya lagi untuk dapatkan confirmation tp jawapan die tetap sama tak boleh tukar. Kalau nak kena apply kad baru. Baiklah aku tanya lagi. Kalau aku apply kad baru boleh tak aku transfer balance baki kad aku ke kad baru. Jawapan yang lagi hampeh adalah tak boleh sbb kad tu kad lain. Senang cerita kad aku dgn kad baru tu tak together-gether... Huh sakitnye hati sbb aku tgk dlm promotion kad tu siap cakap boleh transfer balance. takde masalah tp budak pompuan call center kata tak boleh.. Biar betul???

So aku memang tersangat bengang dengan budak call centre tu. Jawab tapi sebenarnye tak tahu jawapan. Kalau mamat bank tu kata boleh tukar dan die boleh buatkan kenapa pulak ko kate tak boleh? Hish..hampeh bladihell betul...Takpe lepas ni aku komplain ko dekat ko punya manager baru ko tau...

2 Magic Words:

Cik Moon said...

huuu..klu call center mmg wat sakit hati jerkk... baik xyah call.. habeh kedit.. sakit hati pun dapat.. (^__^)

Mata Hati said...

bukan semua yang bertugas kat call center tu tahu serba serbi. pernah jugak terkena bila buat aduan.

1st call pompuan angkat. belum habis tanya terus cakap tak boleh. rasa tak puas hati, call sekali lagi.

kali ni lelaki yg angkat. tanya itu ini, terus dia cakap boleh tapi kena tunggu seminggu baru lulus.

look, lain operator lain jawapannya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...