Monday, November 22, 2010

Pagi-pagi dah buat aku..

naik darah.. bukan darah aku naik tau.. Kalau darah aku naik tu darah tinggi namanya.. Kalau pagi-pagi isnin pastu kat ofis tak lain tak bukan bos aku la yang dah buat aku aku hangin jek... Satu perangai bos aku yang aku tak berkenan adalah die tak suka nak bagitau kalau die ade meeting ke, ade guest ke, nak keluar ke kat aku. Tang nak keluar tu aku tak kesahla. tapi bile die ade guest tu yang menyampah

pagi ni die tak bagitaupun die ada guests sampai 15 orang. Bile guests die sampai, tibe2 die cakap die ada meeting tolong buat teh sekarang untuk 15 orang.. Huh hangin betul.. Bukan aku tak biasa buat teh tapi guests dah smpi, meeting dah mula baru nak bagitau. nak masak air lagi, nak tunggu daun teh kembang lagi (aku buat teh cina so tehnye kena rendam lama kalau nak ada rasa teh dan warna). Tak pasal-pasal guests minum air teh kaler pucat..lantak ko lah. kalau bagitau awalkan aku boleh panaskan air dulu pastu rendam daun teh...adala rasa sikit teh tu.. Dahla teh cina tak letak gula.. Kalau dah kalernye pucat lu pikirla rasanya camne.. dah tentu macam air masak.

huh, pagi-pagi dah buat aku hangin...Bos tolong balik negara kamu sekarang.. Saya dah muak dengan karenah bos

4 Magic Words:

Rizziela said...

kalau saya pun sakit hati...tak sempat nak buat preparation

Fieza79 said...

mmg bengang + tensen ade bos ghupa gitu...cuba tegur dia bole ke...?? hehe pndai je bg cadangan ni...

AnneRaini said...

rizziela: tau takpe..terkocoh-kocoh nak siapkan teh die..huhuh

AnneRaini said...

kak fieza: dah cakap dah..tp die buat gak...die tu pelupa..nanti die cakapla sory2 sambil sengih2 sbb tau die tak bgtau awal2..huh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...