Wednesday, December 22, 2010

Facon Education Fair

Sepaptutnya aku buat entry ni dulu sebelum makan tapi dek kerana malas so tertangguhla. buat entry makan dulu sebab mood makan tengah mari..hehehe. Seperti yang semua sedia maklum, last weekend aku kena kerja overtime. Jaga booth embassy kat Education Fair bertempat di PWTC. Aku terpaksa datang 2 hari sebab boss ada guest so terpaksa cover untuk die. Penat woo jaga booth sebab ramai gilak orang datang. Kami tak guna pendekatan bagi flyer or tarik orang ajak dtg booth tapi kami jsut duduk jek tunggu orang. itupun kemain busy lagi sampai aku serak suara tak berhenti bercakap. lepas sorang, sorang lepas tu sorang. memang penat betulla. Jangan kata nak makan tengahari nak minum pun tak sompek. terpaksa cakap excuse kat orang yang dtg tu utk minum air kejap. huh sampai macam tu sekali. Ramai gak yang ingat aku pernah belajar kat Jepun sebab aku sangat pot pet pot pet bile cerita pasal belajar di Jepun. Berabuk aku speaking london. hahaha. Kebanyakan yang tanya memang dlm english walaupun dah sah2 aku ni orang melayu. tapi momantai sebab bile dah biasa cerita benda yang sama aku boleh cakap non stop wlaaupun dalam english, Skrip dah ada dlm kepala otak..hahaha

Inilah booth EMbassy of Japan. Yang lelaki tu adalah tettt...Bos aku ler..sape yang mengikuti blog aku mesti aku cemana bos aku tu...hihihi

Ini booth bertentangan. Semua ni related sebab Japanese booth gak. Tapi rasanya booth kami paling busy... Scholarship maaa..sapa tak mau..

Japan Pavilion. Sepanjang lorong ni memang Japanese related booths ya. Segala universiti Jepun ada kat sini..tapi banyak yang private sebab diorang nak attract students belajar kat uni diorang.

Dek kerana kerja weekend tu, aku penat sampai harini..(eh boleh ke camtu?) Kaki ni punyalah sengal sebab menapak dari LRT nak ke dewan pameran. Kalau bawa kete sendiri memang tak berbaloi aku punya duit OT.. Next time kat KLCC pulak. Bulan March. Ada sesape yang nak pergi ke? Aku nasihatkan jangan..hahahaha

0 Magic Words:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...