Thursday, December 16, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah


Sana sini orang dok bercerita pasal filem Hantu kak limah balik rumah..rata-rata akan cakap filem ni kelakar tak hengat, best woo, filem terkelakar 2010 dan macam-macam lagila.. Kebanyakannya semua komen yang positif...

Aku jeles tau sebab aku tak dapat nak pergi tengok. Camne nak tengok? Takkan nak bawa Kasyah masuk panggung. Kang cerita ke mana aku ke mana.. Tapi korang janganlah asik nak cerita betapa bestye filem ni.. Aku tertekan tau sbb hati ni melonjak-lonjak nak pergi tengok.Tak sabar nak tunggu dvd cerita ni keluar..


Tak dapat tengok filem, tengok trailer pun jadila...

p/s: Aku cemburu...mencik!

2 Magic Words:

AiDa AzRyN said...

download je kat tenet nanti.. ;p

Merak Collections said...

citer ni kelakar jugak.. tapi lagi kelakar citer zombi kg pisang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...