Wednesday, December 1, 2010

Jangan main-main...

Ini amaran keras dari aku...aku bukan nak menyentuh isu politik negara sekarang yang nampaknya macam makin kacau bilau...korang mesti tau parti mana yang aku maksudkan...Akupun bukan nak komen pasal pemimpin Islam yang menyokong tindakan sesetengah pemimpin bukan Islam yang cube mencemar Islam.. Tapi aku nak ingatkan bahawa jangan main-main dengan kalimah-kalimah Allah dan Islam. Kalau kau tu dah tentu bukan Islam tak perlu nak sebut semua tu...

Perkara ni baru jek terjadi..Malas nak bagi details lebih-lebih. Cukuplah kalau aku katakan apa yang aku kata tak perlu tu maknanya tak perlulah di tulis. Hormati agama masing-masing...Biar orang Islam tentukan apa yang betul atau tak tentang Islam dan kau boleh kata betul atau salah tentang agama kau.. itu saja..

p/s:aku tak pernah tanya isu agama pada orang bukan Islam sebab tak mau dikatakan cube mempengaruhi walaupun selalu die bertanya pada aku dan seringkali tersenyum menyindir dengan jawapan yang aku berikan..

1 Magic Words:

LennMommaChubby said...

Yupp... Aku setuju. Kita hdup dlm 1 negara ni kenalah tau menghormati agama masing2. Tak baik mempergunakan kepercayaan agama lain hanya untuk kepentingan peribadi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...