Monday, December 13, 2010

Oh,Lucky Draw

Secara rasminya aku dah pun melancarkan lucky draw pertama blog aku ni..Perasaan? Sangat berdebar-debar..takut takde orang nak join..Tapi Alhamdulillah setakat ni dah ada 2 orang join..Suke...Walaupun akan ada 10 orang je join, aku tetap syukur...

Kalau ramai yang join mungkin aku akan tambah lagi hadiah saguhati tu..tapi kalau ramailah...

So kalau korang rasa rajin bolehlah join ye..Hadiah memang nampak khas untuk orang pompuan tapi tak bermakna orang lelaki tak boleh join ye..kalau bertuah hadiah boleh bagi pada isteri ke, makwe ke, emak ke, adik ke... Nak pakai sendiri pun boleh tapi..oppsss..ahaks..

Semoga kite semua bertuah..

3 Magic Words:

Gen2Merah said...

Lucky draw?? macam best je tu... macam mana nak join ya? mintak tunjuk ajar bah.. hehe

LennMommaChubby said...

Anne : Mlm ni baru nak post kan entry... Bz sikit tadi... Nanti i link kan k... ^_^

ezarn said...

aku nak join!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...